Life is short- travel it well!

5 months left!

Daar ben ik weer en het is al februari, de tijd gaat snel voorbij!
Morgen kan ik al zeggen: nog 4 maanden, ... dagen en ...weken! Nog even en dan kan ik mijn visum regelen. Ook moet ik nog even kijken welke spuiten ik nog moet halen.
3 jaar geleden waren dat er 9((!!!). (3x Rabies, 2x hepatitus A+B, TBC, dtp + buiktyfus, meningitis en gele koorts for the record . Genoeg dus. )
Vorige week is mijn echte ticket binnen gekomen en dat maakt het heel echt en realistisch. Het kwartje valt steeds meer en ik begin het steeds meer te beseffen dat ik er echt heen ga. Laatste tijd was ik druk met vanalles, nog wat en niks, waardoor ik er niet zo bij stil stond, maar na een weekje weinig aan mijn hoofd is het goed doorgedrongen. Wow wat ontzettend mooi om zo'n vooruitzicht te hebben. Van de voorpret alleen al geniet ik met volle teugen!!! De waarde van mijn tijd in Ghana, begint trouwens nu pas steeds meer door te dringen. Ik zag het eerst als een beetje 'normaal' en 'vanzelfsprekend' dat ik er geweest ben, maar besef nu pas hoe bijzonder het eigelijk geweest is en hoe ongelooflijk sjiek het is dat ik er straks weer naartoe ga!!!
De tijd vliegt eigenlijk echt voorbij er naartoe! Heb het druk, zoals ik net al zei, maar de komende tijd word ook druk! Voornamelijk met school en ik wil zoveel mogelijk tentamens halen zodat ik over kan gaan naar het tweede jaar.
Maar ik kan je nu al voorspellen dat die laatste weken en dagen net zo lang zullen duren als alle maanden bij elkaar. Maar gelukkig komt dat moment er toch wel dat ik in het vliegtuig stap.
Heb verder weinig nieuws behalve het 'wow' gevoel. Heb gelukkig wel een stuk meer rust gekregen in tegenstelling tot vorige maand toen ik nog het gevoel had NU weg te willen. Maar dat had wellicht ook te maken met andere zaken die zich afspeelden en niet zozeer met Ghana.
Tot zover mijn update van deze maand...
See you the 12th of March!!!

Laughing

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!