Life is short- travel it well!

4 months left!!

Zo en toen waren het nog maar 4 maanden!!! Time flies when you're busy. ;-)
Heb nog niks kunnen regelen wat visum, spuiten etc betreft maar dit zal niet lang meer duren!
Tot zover de huishoudelijke mededelingen.

Wink

Vind het nog steeds een beetje raar te beseffen dat ik naar Ghana ga, maar tegelijkertijd, als ik eraan denk vind ik het enorm kicken! Sommige mensen vinden het raar dat ik er in mijn eentje naartoe ga, maar zoals ik al eerder ergens heb gezegd: ik zal er helemaal niet alleen zijn!!!
Ook moet ik even verduidelijken dat ik geen sprookjes verwacht in Ghana:
Ten eerste besefte ik me al toen ik werkte in het weeshuis dat als ik terug zou komen, ik er niet vanuit moest gaan dat de kids me dan nog zullen herkennen. Vrijwilligers lopen af en aan in het weeshuis en naar mijn mening vergeten kids snel, we hebben het hier wel over kids die gehandicapt zijn. Misschien vergis ik mij hier hartstikke in, who knows!
Ten tweede: Ja, het kan tegenvallen. Het zou zomaar kunnen dat ik me niet (meer) thuis voel in Ghana. Ik ben weggegaan uit Ghana met de veronderstelling dat dit een landje is waar ik me thuis voel. Ik heb alle tijd dat ik terug ben in Nederland met blije gevoelens terug gedacht (en nog steeds) aan een mooie tijd in een fantastisch land. Een land waar ik, wie weet, ooit nog eens voor langere tijd zal blijven. Maar om erachter te komen of mijn gevoel bij Ghana nog net zo hetzelfde is als in mijn hoofd is het voor mij erg belangrijk om er naartoe te gaan.
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik het vliegtuig uit stap en denk: ' Gatsiederrie, waar ben ik nu weer beland, hoe heb ik dit allemaal zo leuk kunnen vinden.' Dan wéét ik dat, snap je? Maar voor hetzelfde geld is het zo dat ik al vreugdedansend Ghana betreed. Wat ik eigenlijk wel denk! Als ik alleen al terugdenk aan die 3x dat ik na Ghana naar Egypte ben gegaan en het gevoel wat ik kreeg als ik de Afrikaanse kust zag naderen. Zo'n warm en welkom gevoel! En dan het gevoel van in het vliegtuig zitten in de Afrikaanse kust achter je te laten. Een shit gevoel!
Maar goed, ik heb nog 4 maanden de tijd om te fantaseren hierover tot ik het mee ga maken.
Ik kan niet wachten!!!
Laughing

Reacties

Reacties

Chris dude

Veel enthousiaster kan een mens niet zijn geloof ik :p Ik zal je wel helpen de lange wachttijd in Vlissineg wat te verdrijven ennuh het word gewoon hardstikke gaaf daar ! :)

greetzz

Inge (Ligtvoet)

Jaaaa!!! Ik heb er ook zoveel zin in. Vorig jaar had ik me ook ingedekt voor teleurstelling, maar het bleek dat Ghana nog veel warmer, mooier en leuker was dan de eerste keer ;) Veel plezier met fantaseren: dat doe ik ook (nog maar drie maandjes!) xx

katja

Hey meid!
Via jouw link op hyves, kwam ik op deze siite terrrecht: ga je straks weer zulke mooie verhalen schrijven als toen in Ghana (en Egypte)? Het is zoals je schrijft, ik zou er idd niet meteen teveel van verwachten, maar ik denk dat het je reuze mee gaat vallen! En trouwens...het lijkt me heerlijk om 'alleen' zo'n avontuur aan te gaan! Maar vind het ergens ook knap van je :)
Hoe gaat het verder met je? Wanneer ga je precies naar Ghana?
Groetjes en tot snel!
xx Katja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!