Life is short- travel it well!

2 months left!!!!

Daar kwam 12 mei ineens al om de hoek kijken. Jeetje zeg, de tijd die vliegt écht voorbij. Het word langzaam aan eens tijd om zaken te regelen want behalve mijn ticket heb ik nog niets geregeld.
Het is raar dat het nog maar 8 ½ week is voor ik in het vliegtuig zit. Ben zo bezig met van alles, nog wat en niets, dat de dagen, weken en maanden voorbij gaan zonder dat ik er erg in heb.
Onder andere ook met school. Ondanks het vele studeren van mij, heeft het niet zijn vruchten afgeworpen en komen er maar geen studiepunten bij. Hierdoor heb ik besloten om dit jaar nog af te maken en in juli het o zo leuke Vlissingen te verlaten. Heb hier met zoveel plezier gezeten en genoten van alles! Vrienden gemaakt voor het leven en een superleuke klas gehad. Alleen dat al zou een reden zijn om hier te blijven. Maar goed, dat is geen realistische reden. Ik wil verder en daarom ga ik terug naar het even mooie Limburgse land. Maastricht wel te verstaan. In september ga ik daar beginnen aan de opleiding ‘Oriëntaalse Talen & Communicatie'. http://www.otcmaastricht.nl/index.php?t=0&c=0 En damn, ik heb er zin in!!!
Maar goed, dat was heel even off topic.
Had ik in het begin (december/januari) nog het gevoel van NU weg willen en kon ik niet wachten tot het zover was in februari en maart, nu ben ik er eigenlijk heel erg relaxed onder. Deze 2 maanden zijn zo voorbij, misschien wel iets te snel, aangezien ik nog een hoop moet regelen, maar ook omdat ik eerst nog leuke dingen in Vlissingen in het verschiet heb. De komende weken word het extra dubbel genieten van Vlissingen!
Korte update, weinig nieuws, dus tot 12 juni. De dag waarop het nog 1 maand is!
X
Mot

Laughing

(P.s. nog steeds diezelfde tip om rechts in het menu je e-mail adres in te vullen, zo krijg je automatisch een mail binnen wanneer ik een nieuw bericht op deze site gezet heb!)

Reacties

Reacties

Inge

Ik vertrek over 45 minuutjes naar de ambassade :) Als je je adres mailt, ligt er morgen zo'n prachtig visumformulier voor je op de mat!

x Inge

Imke

Eeeej Maudje ! Jaaa ik kreeg de mail binnen hoor :) Relexed handig zo'n alert ;)
Maar zeg, kom je weer terug richting het Limburgse land? Misschien kunnen we ons dan eens een keer treffen, gezien ik ook nog regelmatig in het Limburgse land zit (Mijn vriend woont daar).

En tsja, nu komt het steeds dichter bij he, lijkt me toch wel spannend worden ! Dat je daar nu zo rustig over kunt blijven zeg... oh oh oh ....

Ik wens je veel succes met het regelen van alles en nog wat, en ik merk het wel weer als je weer een up-date hebt gemaakt !

Liefs,
Imke
(imkatjuh.borsatoweblog.nl)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!