Life is short- travel it well!

Ben ik weer!

16-09-2006 18.45 uur.
Daar ben ik weer. En ik voel me beter dan gisteren. Ben denk ik over de ergste cultuurshock wel heen.
Heb een hele leuke dag achter de rug. En ik vind het ook niet meer zo erg dat we niet bij de andere vrjwilligers in het huisje zitten, zo hebben we toch ons eigen plaatsje he.
2 andere vrijwilligers hadden ons gister dus mee op sleeptouw genomen naar het internet café en erna zijn we nog naar het dorp gegaan.
Daar kwamen we dus voor het eerst in contact met de lokale bevolking! Wij hadden mayonaise nodig, maar blijkbaar is dat hier nergens te krijgen, want de hele markt lachtte ons uit! Hahaha we stonden echt voor schut daar!
Had trouwens niet eens verteld wat we vrijdag gegeten hadden! Een aan elkaar geprakte bal rijst, met saté soep. Normaal vind ik saté niet lekker, maar dit was heeeeerlijk!
Toen we weer terug naar onze hut wilden, regende en onweerde het mega hard. En aangezien het donkerder is dan in Nederland, zagen we helemaal niks. Gelukkig had ik mijn gsm bij me, daar zat een zaklamp op, maar toen ging mijn batterij leeg! Ohw ohw! Wij dus maar bij het eerste de beste huisje waar we licht zagen, heen gegaan en toen hebben die mensen ons naar huis gebracht!

We zijn vandaag ook rondgeleid hier over de PCC, de kinderen hadden zwemuurtje, zo leuk! En erna hadden ze disco, dat was echt lachen zeg, de kleine kinderen wilden door ons opgetild worden, en dan hongen ze als een aapje om ons heen, echt lief / leuk! Heb alleen wel spierpijn nu aan mijn armen!
Doei doei!!!!!
Ohw mam, we hebben de was gedaan, op dehand, dit kan tegen me gebruikt worden, he mam, ik weet het..maar goed....het was leuk!
Ben er weer vandoor, we gaan eten!
Bon appetit!

Same day, 00.48 AM.
Zooo lekker gegeten zeg! Spaghetti met tomatenprut, heeerlijk! Al klinkt het misschien niet zo hahaha.
We hebben een kroegentocht gehouden met wat vrijwilligers, nouja.,...kroegen hahaha sjonge we zaten voor de kroeg, en moest niet achterover gaan zitten in mijn stoel, want dan zou ik naar onderen donderen! En een kroeg kun je het eigelijk niet noemen. Zeg maar, een hutje waar ze drank verkopen!
En de vrouwen vinden me mooooooi hier hahaha, big & strong! Beauuuutiful! Is weer eens wat anders om te horen!
Voor 9 personen, ben je als je allemaal 1 drankje neemt...rond de 2.75 euro kwijt, is niks he!
Er is wel een Ghaneese jongen hier die wat Nederlandse scheldwoorden heeft bijgeleerd. Moet ie me maar niet zomaar een kus geven! Gatverderrie daar ben ik niet van gediend en dat heeft ie geweten ook!
Toen we terug kwamen op de PCC, zaten er geiten op de wc! Ofja niet op de wcpot, maar in de ruimte waar de wc staat, je snapt me wel ;-)
Ik ga pitten nu, het is al laat!
Sleep well!

17-09-2006 6.20 PM
Vandaag was echt een relaxt dagje, lekker een boekje gelezen, het rooster doorbesproken voor de komende 2 weken en voor de rest wat geluierd. Sta wel vroeg op hier , rond 8 uur al, uit mezelf!
Jaja en morgen begint het harde leven....dan beginnen we met stage lopen, heb er wel zin in hoor!
Zit nu ook met wat mensen op msn, is wel vaag hoor, maar zo hoor ik wel de laatste nieuwtjes allemaal.
Ik ga nu weer weg, we gaan naar de MC. Hahaha grapje! We gaan ergens wat eten afhalen, iets van rijst uit de frietpan of iets dergerlijks! Oftewel: afhaalghanees ;-)
En het is nu bijna donker. Dus we moeten opschieten!
Doei doei!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!