Life is short- travel it well!

In Ghana

Daar ben ik weer!
Een heel kort berichtje van mijn kant, ben zooooooooo moe!
Onze 3e werkdag is achter de rug. Maandag en dinsdag hebben we bij de Daycare meegeholpen, en vandaag bij de Workshop. Ik zet mijn verslagen er later op.
Ben wel foto's op de computer aan het zetten, maar slowly slowly.
Stand van zaken hier: Goed! Ben alleen een beetje aan de diarittes, om het netjes te zeggen
Rian is gister ziek geweest en heeft dus niet gewerkt, maar zo erg ben ik er niet aan toe gelukkig.
Gister ben ik voor het eerst alleen naar de markt gegaan. Wist ik veel dat op dinsdag DE markt word gehouden en het overal dus bomvol staat met alles!
Sjeeeeezus, maar ik heb gewoon gedaan of mijn neus bloedde en ben overal doorheen gelopen.
En ik heb nog een lekkere verse ananas gekocht, brood en koekjes! Missie geslaagd he! Was wel trots op mezelf na afloop hoor!
Sjee ik moet er wel aan wennen dat we geen winter hebben....dacht gister: ooh dan kunnen we straks niet meer buiten eten als het winter is! Hahaha maar we hebben natuurlijk geen winter!


Ik wilde eigenlijk ook nog op msn komen, maar het lukt niet en er is maar 1 computer waar msn het gewoon doet, en waarvoor je geen online msn hoeft te gebruiken maar die is al in gebruik door rian.....helaas pindakaas!

Ohw ohw ohw! Vergeet bijna iets te vertellen! We hebben met Ellen gepraat, over wat we met het sponsorgeld hier kunnen doen....Hand in Hand is al heel lang aan het sparen voor een zandbak.
Zand genoeg hier zou je zeggen, dus waarom zo sparen voor een zandbak? Neeeeeej ze willen een goede!
Met deksel en alles erop en eraan. Dus waarschijnlijk, ik zeg waarschijnlijk, plannen kunnen wijzigen, komt er o.a. dus een zandbak van de sponsoring, leuk leuk, leuk!!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!