Life is short- travel it well!

Disentis a.s. zondag op TV!

Ik ben heel even aan het spijbelen, want mijn eerstvolgende verhaal zou vanuit Zwitserland zijn zoals ik had gezegd, maar het volgende nieuws moet ik even mededelen:

Mijn woonplaats voor de komende maanden komt, hoe toevallig, op TV!
Aanstaande zondag om 16.00 uur in het RTL4 programma 'Snowmagazine' komt Disentis aan bod. Dat niet alleen; ook het kinderkasteel waar ik ga werken laten ze zien!!!
Ik ben heeeeeeeeeeeel erg benieuwd!
Je kunt alvast naar deze site gaan:
http://www.rtl.nl/sport/rtlsnowmagazine/home/ en een beetje naar beneden scrollen tot je ziet staan 'deze week...' daarin staat het beschreven. Enne kijken he!
Mocht je het vergeten te kijken, zal de uitzending vast terug te kijken zijn via http://www.rtlgemist.nl/

Wink

X Maud

Reacties

Reacties

Riny en Anton Spinhoven

Ha die Maud,
Nu kunnen we met z'n allen kijken, waar uberhaupt Disentis ligt! We denken dat je een leuke tijd tegemoet gaat komen met z'n vele uitdagingen.
Anton en Riny wensen jou heel veel sneeuwgenot toe in de Zwitserse bergen, maak er iets moois van!

Imkatjuh

Helaas ben ik zondag niet in staat om te kijken, maar ik ga het zeker terugzoeken op rtlgemist Maud! Super leuk om echt te zien waar jij dadelijk terecht komt !!!
Tnxs voor de tip!

Nogmaals; heel veel plezier, maak er wat moois van en geniet van de kindertjes, de sneeuw en al het andere moois wat je tegenkomt !!!!

x Imke

Jenny

Hey Maud....wat leuk dat jouw a.s. woonplaats op komt. (Die plaats doet me denken aan m'n tandpasta!!! Desentin). Ik kan helaas niet kijken...maar probeer 't terug te zien op RTL4gemist. nl. Heb je al alles klaar en ingepakt?
Lieve groetjes
Jenny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!