Life is short- travel it well!

Op Aruba!!!

Het is zooooo lekker warm hier he!
Gister hebben we door de stad gewandeld en aan de super mooie zee gelegen, en vandaag zijn we naar een ander strand geweest, en hebben we gesnorkeld!
Echt super mooi!
( je krijgt wel heel vaak een slok zout water binnen als je te diep naar onder gaat, vooral in het begin heb je de neiging om te gaan duiken, maar dat heb je jezelf snel genoeg afgeleerd!!!)
Heel veel mooie vissen hebben we gezien, zebra vissen en een super mooie blauwe vis enzenz, ook koraal maar dat was alleen bruin, niet zo mooi.....

We hebben onderwater foto's gemaakt, dus hopen dat ze gelukt zijn!
Vanmorgen zijn Esther en ik weer naar de stad gegaan, en het was 9 uur, en onze oom zette ons ergens af bij een bank, en zei; om kwart o 11 kom ik jullie hier ophalen, als jullie deze straat alopen komen jullie bij de stad uit,
wat bleek, hadden wij heeeeelemaal omgelopen!!!!
3 kwartier gelopen, toen naar stad,en kwam Esther op het leuke idee om toch maar binnendoor te gaan!
Wij hebben nu dus half aruba wel gezien, we konden de weg niet vinden nee, aan heelv eel mensen de weg gevraagd, maar niemand wist een bank te liggen aan een drukke weg.
Toen zijn we maar naar alle hoge gebouwen die we zagen afgelopen, en we hebben hem toch gevonden!!! we waren maar
5 minuten te laat, netjes he!!!

owjah gister hebben we ook coctail gehad, en op Zjwame geproost uiteraard, kei lekker, ijs kapot gepratscht, en dan rum en pina collada erbij HEERLIJK!!!!!''Dus vanmorgen toen we in de stad zaten, hoppa weer pina collada, ik zeg tegen Esther, de andere mensen hier zitten aan het ontbijt en wij zitten al aan de coctails!!!

En we hebben de carnavals optocht gezien, heeeeel mooi en gekleurt!
Wat hier echt wel erg opvalt als je door de stad rondloopt of bij de parade, het ideaalbeeld is totaaaaaal anders dan in NL, hier vallen de mannen dus echt wel op vrouwen met een uhm ja dikke kont.
En die zie je!!
Sjeezus, zie je meiden, die van boven slank zijn, en die me toch een kont hebben niet normaal!
*boing!!!* hahaha

We missen de carnaval echt wel!
Als je daar zo aan het strand ligt...ooh dan denk je, thuis zijn ze nu carnaval aan het vieren, maar na 5 seconden ben je het weer vergeten en slaap je weer verder hahaha

Onze GSM doet het dus niet, geen netwerk hier, en onze digitale camera doet het ook maar half, dus lenen we die van oom Loek, die kei fijn is

Het is trouwens nog steeds raar dat we hier zijn, net alsof ik nog aan het dromen ben of zo, ik weet wel dat ik er ben, maar ja het is heel raar, en als ik eindenlijk besef dat we er zijn kunnen we al weer gaan hahah
zal wel met de jetlag te maken hebben

Bon Tardi!
Esther & Maud