Life is short- travel it well!

Drink met je billen bloot...

jajaa, nog net niet met de billen bloot, maar wel melk uit een kokosnoot!
we zijn vandaag van 9 uur 's morgens tot 6 uur op het strand geweest, echt lekker warm, en we zijn ook al flink bijgekleurd!
Zondag en maandag was het bewolkt, maar nu is het weer helemaal mooi!
Ze deelden op het strand kokosnoten uit, gratis, met een rietje, echt lekker, normaal hou ik niet zo van kokosnoot, maar dit was lekker!
De kokosnoot hebben we meegenomen naar 'huis' en hier lekker opgegeten!

We hebben ook met zn vieren op een banaan gezeten in het water, dan word je keihard vooruit getrokken door een banaan, en ik viel er natuurlijk zo af, en even later vielen we er allemaal af, doet wel pijn! Heb er echt allemaal brandblaren van op mijn been!
Je gaat steeds harder en harder, en in een keer lig je!
Weet je niet meer wat onder en boven is in het water!
en toen had ik het wel een beetje gehad op die banaa, maar ja omdat we hollanders waren, kregenw e een 'speciale' prijs, en dus extra lang.
jaja.

En Esther de hele tijd, FASTER!!!!! FASTER!!!
en die pipo ging steeds harder varen brrrrrr maar ben er veilig afgekomen!

We hebben ook lekker in een jacuzzi gezeten!!!
Heerlijjk!
Stiekem een hotel binnengeslopen, en in die jacuzzi gedoken was echt lekker!
Dadelijk gaan we uit, naar Paddock, een kei leuke cafe, en vanavond is er students night, alles voor 1 doller
(helaas niet de Pina Colada)

We zijn al eerder bij de Paddock geweest, wat erg leuk was, ze draaiden meeste apres ski, nederlandse apres ski, echt heel leuk, de meeste mensen waren ook nederlands.
Half 4 waren we pas thuis en om 11 uur stonden we pas op!!!!
Esther en Bianca zijn naar zee, maar ik blijf thuis, want gister die heel veel uurtjes in de zee hebben mijn huid niet goed gedaan!
Ben aan het vervellen!
We gaan vanavond misschien naar een drive in bioscoop, a la grease, ben benieuwd!!!!

Is iedereen beetje bijgekomen van carnaval????

Bon tardi en de bul.
Esther en Maud