Life is short- travel it well!

Carrière-switch!

Een update van Maud...dat kan maar één ding betekenen: een tripje weg!!!
En zo is het ook. Ik heb denk ik eerst een hoop uit te leggen voordat ik kan vertellen waar ik nu weer naartoe ga.
Maar om die hele hoop in een notendop te vertellen: afgelopen week had ik een training zodat ik in de zomer als een volleerde kids-entertainer zou gaan werken. Helaas kwam ik er tijdens die training achter dat Kids wel iets voor mij is, maar de bijbehorende entertainment toch niet mijn ding is...Met alle respect voor de mensen die het wel doen! Het was erg leuk om de andere kidsentertainers in de dop te zien, zij deden het echt super leuk!
Maar voor mij is dit toch niet weg gelegd, zo moesten we onder andere mini-disco oefenen en het meeleeftheater.
Ik ben geen actrice en vind het lastig om mezelf anders voor te doen dan ik ben, dus om een helemaal over de top über blij typetje na te gaan doen, lukte dan ook helemaal niet bij mij.
En dan nog die mini-disco. Verschillende keren heb ik het op deze site al gehad over mijn danscapaciteiten, of eerder; het ontbreken daarvan...Ledematen die alle kanten op zwengelen, behalve de juiste kant op, etc...

Maar, -gelukkig is er een maar!- na even overlegd te hebben met een oud-reisleidster van TUI die toevallig ook op de training was, kon ik vanmiddag even langskomen op het TUI kantoor in Rijswijk...zo gezegd en zo gedaan! Hier had ik een sollicitatiegesprek voor de functie van reisleidster! En om het nog gekker te maken; ik ben meteen aangenomen en ik ga aanstaande donderdag voor +- 5 maanden naar Rhodos; Griekenland!

En voor de mensen die zich afvragen wat het werk in houdt en wat ik daar ga doen etc:
De eerste twee weken word ik ingewerkt omdat ik natuurlijk geen ervaring heb met dit vak. De werkzaamheden die ik uiteindelijk zal uitvoeren zijn o.a.: Gasten van het vliegveld halen en naar het hotel brengen, maar ze ook op het eind van hun vakantie weer terug brengen, informatie-bijeenkomsten geven, excursies aanbieden, de gasten helpen met klachten/problemen....en ongetwijfeld nog 1001 andere taken!
Wat mijn onderdak zal worden weet ik niet, dit kan een hotelkamer of appartement zijn, ik zie het wel!

Dus, dit word de Sirtaki dansen en Griekse salade met een glas ouzo als avondeten!
Tot schrijfs vanuit Rhodos!!!!
Xxx Maud
P.s. het is vrijwel zeker dat ik in de winter weer naar Zwitserland ga. Jippie!!!

Reacties

Reacties

Jenny

Ja...je leven neemt dus 'n hele andere wending...!!! Ik geloof echter niets van "de sirtaki dansen"...je voetjes willen dit niet!! Die Griekse salade met ouzo zullen je zeer zeker bevallen! En op 'n lekker bedje zul je zeer zeker kunnen rusten!!!
Hoor wel van je...hoe 't allemaal goed gekomen is!!!
Warme groet

Imke

Wauw Maud! Je hebt het weer goed voor elkaar hoor ! :) :) Ben benieuwd naar je verslagen in Rhodos !!! :)

Heel veel plezier en succes toegewenst !
xxx Imke

Bernadette

Wat een verrassing.
IK wens je veel succes in Rhodos en ben benieuwd naar je verhalen.
Zo zie je wel nog eens wat van de wereld.
groetjes en een dikke knuffel Bernadette

Enny

Wat leuk voor jou , naar Rhodos , te gek Maud!!
Maar nu moet je wel weer een taal leren , HA HA GRIEKS.
Veel succes en veel plezier. Griekenland is prachtig hoor!!
Veel liefs xxxxx Enny

Katja

Helmaal te gek!!!!!
Super!

Je gaat een hele mooie tijd tegemoet!
Ik lees binnenkort graag je verhalen.

Tot snel!
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!