Life is short- travel it well!

Adres!

Even een kort berichtje, alles is goed hier, meer dan dat! Ik zal er snel weer eens een update in gooien, heb zoveel te vertellen!

Maar goed, dit berichtje plaats ik even om mijn adres door te geven. Mijn muren zijn namelijk nog akelig wit! *Hint*

Wink
Mocht je mijn muur wat willen helpen verkleuren dmv een kaartje, om welke reden dan ook; voel je vrij er een te sturen!

Het adres is:
TUI Hellas AE
Maud Steinbusch, TUI Netherlands
5th km Rhodou-Lindos
85100 Rhodos
Greece

Voor de duidelijkheid; dit is niet mijn thuisadres maar het adres van kantoor...
Tot de volgende keer!
Xxx Maud

Reacties

Reacties

Chantal

De hint is overgekomen ;)

Jenny

Snap 'm.....!! Wit is ook maar wit, he?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!